8 Şubat 2018 Perşembe

Sosyal medyanın insanı büyük bir vakit kaybına uğrattığını her zaman söylemişimdir.Bu devirde yaşıtlarımın, adını bile zor söylediğim sosyal medya hesapları kullandığı halde ben, dedelerin kullandığı facebook kullanıcısıydım.Geçmiş zamanlı kullandım çünkü kitaplara olan aşkım beni dün gece twitter açmaya zorladı😊Televizyon programlarında "şu etiketle yorumlar bırakın,bu kitabı kazanan 5 kişiden biri siz olun" cümlesi ile kendimi bir anda twitter açmış buldum.Tabi ben açıp bunu çözene kadar program bitmiş oldu ya neyse..Ama bir türlü anlayamadığım şey neden "Twitter"?Yani isim olarak bunu neden koymuşlar.Yanlış bilmiyorsam anlamı kuş demek.Kuşların bundan haberi var mıdır yok mudur bilinmez ama biz "RT"yapınca karşı taraf sevinçten uçuyor diye mi bunu koydular acaba.Aklıma saçma espriler gelmiyor değil ama kendimi tutuyor ve şu karikatüre gülüyorum..

2 yorum:

  1. Merhaba, paylaşımlarınız çok güzel,
    Ama blogunuzu bayadır ihmal etmişsiniz...
    Eminim paylaşacak çok şey birikmiştir. Hadi gelin artık…

    YanıtlaSil
  2. Sanırım haklısınız paylaşımlarıma tekrar geri dönmem gerekiyor.Teşekkür ederim

    YanıtlaSil